Változatlanul Törökország a sláger

Ezzel fogadott Jessica Redondo Carnerero, az Invia utazási iroda új helyre, a Nádor utca 15. szám alá költözött komáromi fiókirodájának utazásértékesítője.

dav

Egyiptomé a második hely: olcsó és minden luxust megkap közben a nyaraló. A szezonban nagyon nagy a hőség, negyven-ötven fokok vannak, azért olcsóbbak valamivel a júliusi és augusztusi utaink” – magyarázta a szakember, aki a harmadik legnépszerűbb utazási célpontként Görögországot említette, hozzátéve, Spanyolország és Olaszország is közkedvelt úti célok lettek. „Tavaly kevés olasz utat adtunk el, az idén rengetegen érdeklődnek Szicília és Szardínia iránt” – tudatta.

Évente egyre többen vásárolnak First Minute-utat, több mint száz nyaralni vágyó vásárolta meg utazását de­cemberben, januárban vagy februárban, hatalmas kedvezményekkel. Jessica elmondta, sokan már novemberben érdeklődtek a First Minute nyújtotta akciók iránt.

„Annak is tudunk utazást kínálni, aki holnap toppan be, hogy szeretne elmenni nyaralni valahová. Amennyiben augusztusban utazna, magasabb lesz az ár, mintha másnap repülőgépre szállna, hiszen ezekre az utazásokra érvényes a Last Minute kedvezmény, amelyet a három-öt nap múlva indulók használhatnak ki” – sorolta az utazásértékesítő, hozzátéve, lehet, hogy egy nagyszerű szállodát találnak ilyenkor megdöbbentően olcsón, vagy már csak az egyszerűbbek maradnak, ami azért nem tetszik az utazóknak. „Mindenki figyelmét felhívom arra, hogy kössön biztosítást az útra. Tízegynéhány euróba kerül, és mindenre kiterjed, amit az utas magával visz az utazásra” – közölte.

Jessica Redondo Carnerero három éve a fiókiroda munkatársa. Ez idő alatt nem történt meg, hogy valamelyik csoportjuk kint maradt volna külföldön, pedig háromszáz, zömében cseh utazási irodával működnek együtt, a komáromi fiókiroda 30 szlovák és néhány cseh utazási irodával van napi kapcsolatban.

Kiderült, már nyaralt az idén. „Törökországban voltunk szakmai úton. Számtalan szállodában ellenőriztük, megfelel-e a valóságnak, amit magukról állítanak. Augusztusban Spanyolországba, szeptemberben pedig ismét Törökországba készülök. Kedvenc desztinációm Törökország, kedvenc szállodám pedig az ötcsillagos Susesi Luxury Resort and Spa ” – ismertette terveit.

Nyaralók mondják

SONY DSC

„Tegnap érkeztünk haza párommal Rómából, még friss az élmény” – mosolyog Békési Orsolya projektmenedzser. Négy napon át rótták az örök város utcáit, a nappal az estébe hajlott, „falták” a nevezetességeket. „Ez volt a születésnapi ajándékom. Körbejártuk a várost, kellett már ennyi szabadság, sok volt már otthon a munka. Igaz, Rómában is megnéztem, kaptam-e e-mailt, ám ezúttal nem kellett azonnal intézkedni” – vallja be. Sztoriról a sirályok gondoskodtak. „A II. Viktor Emánuel emlékmű tetején sütiztünk. Lifttel mentünk fel, éppen kibontottuk az édességet a papírból, amikor egy addig mellettünk, a korláton szunyókáló sirály hirtelen feléledt, kikapta kezünkből a süteményt, és elrepült vele” – nevet a történteken.

„Legutóbb Egyiptomban nyaraltam a családdal. Egy teljesen újonnan épült szállodába laktunk. Közel volt a tengerhez, gyakran lobogott piros zászló, ami azt jelentette, hogy óriásiak a hullámok. Ennek ellenére sokat fürödtünk és teljesen barnán jöttem haza” – meséli a komáromi Kollár Bálint diák. Barátnője, a gútai Őszi Tímea Tassos szigetén csodálkozott rá a görög tájra, nagymamájától kapta az utazást ajándékba. „A barátnőmmel felmásztunk egy sziklára, és onnan figyeltük a naplementét, közben hatalmas hullámok csapkodtak körülöttük” – idézi fel egyik legszebb élményét. Az idén a tenger mellé készül a pár, még nem döntöttek Horvátország és Görögország között, ami biztos: repülőgéppel utaznak majd. „Ez lesz az első közös utunk és a legelső repülőutam. Csoda, hogy alig várom?” – kérdezi izgatottan a lány.

-béjé-

Mi újság a pati strandfürdőben?